Getoonde prijzen zijn vanaf-prijzen, exclusief € 39,00 boekingskosten.

Aangepaste werkwijze vanwege het coronavirus

Vanwege de grote hoeveelheid aanvragen voor annulering en wijziging door het coronavirus, is de responstijd langer dan dat je van ons gewend bent. Daarvoor onze excuses en we hopen op je begrip en geduld. Er gelden afwijkende wijzigings-en annuleringsprocedures zodat onze klantenservice prioriteit kan geven aan de spoedaanvragen.

Ik wil gebruik maken van reiscredit om mijn oorspronkelijke vlucht te wijzigen naar een nieuwe vlucht.

Heb jij reiscredit gekregen voor je geannuleerde of gewijzigde vlucht en wil je daarmee wijzigen naar een nieuwe vlucht met dezelfde airline? Vul dan het formulier voor wijziging met reiscredit vanwege het coronavirus in en ontvang je nieuwe vluchtvoorstel.

Vertrek je binnen 30 dagen?

Vertrek je over meer dan 30 dagen?

Heeft jouw annulering urgentie omdat jouw geboekte vlucht binnen7 dagen vertrekt? Dan kun je een mail sturen naar contact@wtc.nl. Vermeld in het onderwerp de reserveringscode / vertrekdatum / naam van de luchtvaartmaatschappij, dan nemen en wij zo spoedig mogelijk contact met je op.

Reguliere werkwijze

Wanneer je zelf een wijziging in datum, route of beide wilt aanbrengen in je reservering, vul je het wijzigingsformulier in op onze website. Voor een naamswijziging of correctie neem je contact op met ons klant contact center. Een compleet andere naam is in de meeste gevallen nooit toegestaan.

Vertrekt jouw vlucht binnen 4 uur? Neem in dat geval direct contact op met de luchtvaartmaatschappij (telefonisch of op de luchthaven). 

Zodra je de aanvraag volledig hebt ingevuld, ontvang je zo spoedig mogelijk bericht over de kosten van de wijziging en een betalingslink die tot 21:00 uur (van maandag-vrijdag) en tot 17:00 uur (zaterdag en zondag) geldig is. Totdat de betaling is gedaan en het ticket is aangepast kunnen de kosten nog wijzigen. Als je geen gebruik maakt van de betalingslink dan zal je ticket niet worden gewijzigd.

Houd er rekening mee dat extra aangekochte services zoals stoelen, bagage en/of maaltijden ook gewijzigd moeten worden wanneer je een vlucht wijzigt.

Extra services

Heb je een auto, hotel, parkeerplaats, taxi of kortlopende reisverzekering geboekt? Dan kan het zijn dat je daar ook wijzigingen in moet aanbrengen zodra jouw vlucht gewijzigd is.

Heeft dit je geholpen?

Gerelateerde vragen

Wijziging in klantinformatie Heeft de airline jouw vlucht gewijzigd of geannu … Wil jij zelf je vlucht wijzigen of annuleren?

Actuele reisinformatie

Bekijk alle actuele reisinformatie

WTC.nl maakt gebruik van cookies

Deze worden gebruikt voor verschillende doeleinden. Door op ‘Alle cookies’ te klikken ga je akkoord met onze Privacy- & cookieverklaring en ontvangen wij de niet-functionele cookies. Via deze niet-functionele cookies kan WTC.nl jou op een andere site o.a. benaderen op basis van de door jou bezochte pagina’s.

Toon details
Alle cookies Nodige cookies