Wanneer jouw vlucht vertraagd of geannuleerd is ontvang je automatisch een e-mail. Je hebt dan mogelijk recht op compensatie. Als je de claim door AirHelp wilt laten behandelen klik je eenvoudigweg op de link. Zo registreer je je voor de AirHelp service. Het enige wat je hoeft te doen is je naam en e-mailadres op te geven plus een aantal vragen over je vlucht te beantwoorden. AirHelp zorgt voor de rest.
Welke stappen worden ondernomen bij een claim via AirHelp?
Gerelateerde vragen
Hoe kan ik me uitschrijven voor de nieuwsbrief? Wat is AirHelp? Vervoersvoorwaarden-
Toon meer
Wanneer is er sprake van overmacht? Vragen over mijn claim EU-rechten vliegtuigpassagiers Herroepingsrecht Hoeveel bedraagt de compensatie bij een claim via AirHelp? Heb je een klacht of een suggestie? Mijn rechten bij vertraging van minder dan drie uur Servicepakketten Staking of faillissement van de luchtvaartmaatschappij Hoe meld ik me aan voor AirHelp? Tot wanneer kan ik een claim indienen na mijn vlucht? Voorwaarden bemiddelaar losse reisdiensten Hoe wijzig ik mijn mailadres
Actuele reisinformatie
- Verwachte drukte op Schiphol mei 31, 2022 Laatste update: juni 28, 2022
- Reisverbod tussen de VS en Europa maart 12, 2020 Laatste update: juni 28, 2022
- Reisvoorwaarden voor Europeanen naar het Verenigd Koninkrijk december 30, 2020 Laatste update: juni 28, 2022