Wanneer jouw vlucht vertraagd of geannuleerd is ontvang je automatisch een e-mail. Je hebt dan mogelijk recht op compensatie. Als je de claim door AirHelp wilt laten behandelen klik je eenvoudigweg op de link. Zo registreer je je voor de AirHelp service. Het enige wat je hoeft te doen is je naam en e-mailadres op te geven plus een aantal vragen over je vlucht te beantwoorden. AirHelp zorgt voor de rest.
Welke stappen worden ondernomen bij een claim via AirHelp?
Gerelateerde vragen
EU-rechten vliegtuigpassagiers Hoe kan ik me uitschrijven voor de nieuwsbrief? Mijn rechten bij vertraging van minder dan drie …-
Toon meer
Servicepakketten Vragen over mijn claim Herroepingsrecht Tot wanneer kan ik een claim indienen na mijn vlucht? Hoe wijzig ik mijn mailadres Hoeveel bedraagt de compensatie bij een claim via AirHelp? Staking of faillissement van de luchtvaartmaatschappij Wat is AirHelp? Hoe meld ik me aan voor AirHelp? Heb je een klacht of een suggestie? Vervoersvoorwaarden Voorwaarden bemiddelaar losse reisdiensten Wanneer is er sprake van overmacht?
Actuele reisinformatie
- Verwachte drukte op Schiphol mei 31, 2022 Laatste update: juni 28, 2022
- Reisverbod tussen de VS en Europa maart 12, 2020 Laatste update: juni 28, 2022
- Reisvoorwaarden voor Europeanen naar het Verenigd Koninkrijk december 30, 2020 Laatste update: juni 28, 2022