Is je vlucht vertraagd met minder dan drie uur, dan heb je wellicht wel recht op verzorging. In verordening EC 261/2004 staat vermeld wat de rechten van vliegtuigpassagiers zijn bij vertraging, annulering of instapweigering. De luchtvaartmaatschappij moet je in dat geval mogelijk maaltijden, verfrissingen en twee gratis telefoongesprekken vergoeden.
Mijn rechten bij vertraging van minder dan drie uur
Gerelateerde vragen
Tot wanneer kan ik een claim indienen na mijn vl … Servicepakketten Wanneer is er sprake van overmacht?-
Toon meer
Hoe wijzig ik mijn mailadres Hoe meld ik me aan voor AirHelp? Staking of faillissement van de luchtvaartmaatschappij Welke stappen worden ondernomen bij een claim via AirHelp? EU-rechten vliegtuigpassagiers Hoe kan ik me uitschrijven voor de nieuwsbrief? Wat is AirHelp? Heb je een klacht of een suggestie? Vragen over mijn claim Voorwaarden bemiddelaar losse reisdiensten Vervoersvoorwaarden Herroepingsrecht Hoeveel bedraagt de compensatie bij een claim via AirHelp?
Actuele reisinformatie
- Verwachte drukte op Schiphol mei 31, 2022 Laatste update: juni 28, 2022
- Reisverbod tussen de VS en Europa maart 12, 2020 Laatste update: juni 28, 2022
- Reisvoorwaarden voor Europeanen naar het Verenigd Koninkrijk december 30, 2020 Laatste update: juni 28, 2022