Dat kan op vele manieren. Maak je een boeking op de website dan selecteer je tijdens het boeken van je vliegticket de gewenste betaalmethode. Als je nadat je je ticket geboekt hebt nog bagage, een stoel, een verzekering of een andere service wil bijboeken, dan ontvang je van ons een aparte e-mail met een link naar jouw betaalomgeving. Je ontvangt ook een betalingslink wanneer je zelf een vlucht wil wijzigen. Je betaalt eenvoudig via telefoon, laptop, desktop of tablet door gebruik te maken van:

1. iDEAL, voor iedereen die aan internetbankieren van ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING,  Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of Tridios Bank doet. iDEAL is een veilige betalingsmogelijkheid die tegelijkertijd vertrouwd is. Je betaalt je tickets in je eigen betaalomgeving zonder extra kosten. Zie iDEAL voor meer informatie.

2. Creditcard, wordt ook door ons geaccepteerd. Betaal veilig met Mastercard, Maestro, VISA of American Express.

3. Bancontact, als je een Belgische betaalrekening hebt, betaal je ook makkelijk en veilig in je eigen betaalomgeving.

4. Maestro, in Nederland heeft iedereen hem op zijn of haar pinpas. Dit betaalmiddel wordt vooral in het buitenland gebruikt. Ook met Maestro betaal je eenvoudig je vliegticket.

Heeft dit je geholpen?

Gerelateerde vragen

Hoe reserveer ik een stoel? Telefonisch een zakenreis boeken Wat betekent ‘gecombineerde enkele reizen’?

Actuele reisinformatie

Meer over Actuele reisinformatie