In enkele gevallen kan het gebeuren dat de boeking niet lukt. Dit kan komen door een storing op de site of doordat de vlucht niet meer beschikbaar is. Gelukkig komt dit bijna niet voor, maar stel dat je geen bevestiging van reservering op je scherm ziet, check dan:

  • of je toch een bevestiging per e-mail hebt ontvangen, check ook je spamfilter. 
  • of je betaling is gelukt.

Als je betaling is gelukt, dan ontvang je van ons een e-mail hierover en gaan wij ons uiterste best doen de boeking alsnog in orde te maken. Is de betaling niet gelukt en heb je geen boekingsbevestiging ontvangen dan en zul je een nieuwe boeking moeten maken. Bij twijfel neem je eerst contact op met ons klant contact center  via de chat of telefonisch.



Heeft dit je geholpen?

Gerelateerde vragen

Hoe kan ik een zakelijke boeking maken? Online reserveren – stap-voor-stap Kan ik alsnog gebruik maken van een korting/acti …

Actuele reisinformatie

Meer over Actuele reisinformatie