Wanneer je een boeking maakt via WTC.nl ontvang je de boekingsbevestiging en de factuur per e-mail. Gemiddeld duurt dit 5-10 minuten maar in sommige gevallen kan het iets langer duren. Heb je geen boekingsbevestiging ontvangen, check dan je spamfilter. Mocht je geen mail hebben ontvangen dan is er wellicht iets misgegaan bij boeking. Neem in dat geval contact op met ons klant contact center .
Boekingsbevestiging en factuur
Gerelateerde vragen
Wat zijn boekingskosten? Kinderkorting op vliegtickets Vouchercode-
Toon meer
Treinverbinding Accesrail 9B Een ticket boeken voor een alleenreizend kind Hoe kan ik betalen bij WTC.nl? Welke naam vul je in bij het boeken van een ticket? Hoe reserveer ik een stoel? Kan ik alsnog gebruik maken van een korting/actie na boeken? Moet ik mijn paspoortnummer invullen als ik een ticket boek? Flexibel ticket Is mijn betaling veilig? Hoe kan ik een zakelijke boeking maken? Welke stoelen kan ik reserveren tijdens het boeken van een vliegticket? Online reserveren – stap-voor-stap De boeking is niet gelukt, wat nu? Wat betekent ‘gecombineerde enkele reizen’? Kan ik stoelen en bagage boeken op codeshare vluchten? Wat is een codeshare vlucht? Betalen met Klarna
Actuele reisinformatie
- Verwachte drukte op Schiphol mei 31, 2022 Laatste update: juni 28, 2022
- Reisverbod tussen de VS en Europa maart 12, 2020 Laatste update: juni 28, 2022
- Reisvoorwaarden voor Europeanen naar het Verenigd Koninkrijk december 30, 2020 Laatste update: juni 28, 2022