Wat zijn de voorwaarden van de Airobot automatische check-in service?
- Deze service kan alleen tijdens het boeken van je vliegticket(s) worden aangeschaft en kan niet achteraf aan je boeking worden toegevoegd. Deze service is ook niet restitueerbaar.
- Door het selecteren van deze service geef je Airobot toestemming om in jouw naam en in naam van alle passagiers op jouw vluchtboeking de automatisch online in te checken. Je gaat akkoord met het op tijd verstrekken van correcte (aanvullende) persoonsinformatie (geboortedata, vervaldatum reisdocument, land van uitgifte etc.) aan Airobot.
- Je verklaart dat je de vervoersvoorwaarden van de airline hebt gelezen, begrepen en hiermee akkoord gaat, uit jouw naam en namens alle passagiers op jouw vluchtboeking.
- Het is geen garantie dat alle passagiers op je vluchtboeking allemaal bij elkaar komen te zitten in het vliegtuig.
- Airobot kan de automatische check-in pas uitvoeren op het moment dat de online check-in van de airline geopend is.
- Mocht het Airobot niet lukken om de automatische check-in uit te voeren, dan ontvang je daar per e-mail bericht over. Je ontvangt de kosten die je voor deze service betaald hebt van ons terug.
Foutief e-mailadres
Heb je tijdens het reserveren van je ticket een verkeerd e-mailadres doorgegeven? Dan vragen we je om dit zo spoedig mogelijk te laten weten aan ons klant contact center. Een medewerker zal het juiste e-mailadres doorvoeren bij Airobot.
Airobot is niet verantwoordelijk in de volgende situaties:
- Als jij of een andere passagier in dezelfde vluchtreservering niet hebt / heeft voldaan aan de reisvoorwaarden van de luchtvaartmaatschappij.
- Als je de Airobot automatische check-in service niet voor alle vluchten van alle gevraagde informatie voorziet in overeenstemming met de voorwaarden en procedures.
- Als jij of een andere passagier in je vluchtreservering wordt geweigerd omdat de informatie die aan de Airobot is gegeven voor het automatisch inchecken van de vlucht onjuist is.
- Als de luchtvaartmaatschappij om aanvullende betaling vraagt in het geval dat je bent ingecheckt op de luchthaven.
- Als de luchtvaartmaatschappij je vluchtreservering niet kan wijzigen nadat je boardingpass is afgegeven.
Belangrijk:
Deze informatie kan tussentijds gewijzigd worden. We raden je aan om ook de website van de luchtvaartmaatschappij te checken voor de laatste informatie.