Getoonde prijzen zijn vanaf-prijzen, exclusief € 39,00 boekingskosten.

Update! Restituties van ticketgelden worden steeds minder aangeboden door airlines, om niet in financiële problemen te komen. Wel bieden airlines flexibele omboekregelingen aan voor klanten zodat ze voor een andere vlucht en/of reisdatum mogen kiezen. Bekijk hier de procedure voor wijziging en annulering door de airline.

Heeft de airline jouw vlucht geannuleerd en recht op restitutie aangeboden? Dan ontvang je van ons hierover persoonlijk bericht. Of kies je zelf bewust voor resititutie van je geannuleerde vlucht in plaats van het reiscredit? Wij vragen bij de desbetreffende airline restitutie aan voor jouw geannuleerde vlucht. Wij doen ons uiterste best voor een spoedige afhandeling van de restitutie van onze kant maar zijn afhankelijk van procedures van alle betrokken airlines. Je ontvangt automatisch terugbetaling* van je ticketprijs zodra de airline dit heeft goedgekeurd . Dit kan soms langer dan 6 maanden duren. Je hoeft hiervoor geen contact met ons op te nemen. Wil je een nieuw ticket boeken? Maak dan een nieuwe reservering op onze website.

* Je ontvangt de kosten van je ticket terug. Boekingskosten en evt. extra services worden niet gerestitueerd.

Krijg ik restitutie voor mijn geannuleerde vlucht vanwege het coronavirus?

Of je recht hebt op restitutie of omboeken hangt af van de voorwaarden per airline.

Heeft dit je geholpen?

Gerelateerde vragen

Hoe kan ik mijn reiscredit gebruiken? Ik vertrek later dan 30 dagen Faillissement airlines vanwege het coronavirus

Actuele reisinformatie

Bekijk alle actuele reisinformatie

WTC.nl maakt gebruik van cookies

Deze worden gebruikt voor verschillende doeleinden. Door op ‘Alle cookies’ te klikken ga je akkoord met onze Privacy- & cookieverklaring en ontvangen wij de niet-functionele cookies. Via deze niet-functionele cookies kan WTC.nl jou op een andere site o.a. benaderen op basis van de door jou bezochte pagina’s.

Toon details
Alle cookies Nodige cookies