Kan ik mijn boeking wijzigen via MyTrips?
Ja, je kan altijd een wijzigingsverzoek indienen, behalve wanneer je een automatische melding te zien krijgt dat je ticket niet wijzigbaar is.
Wanneer wijzigingen volgens de ticketvoorwaarden mogelijk wel zijn toegestaan zijn, klik je op ‘wijzig boeking’ in de MyTrips-omgeving op onze website. Voor je aanvraag is het belangrijk dat je de volgende gegevens invult voor de persoon/ personen voor wie je tickets wil wijzigen:
- datumwijziging
- routewijziging
- naamswijziging
Nadat je je aanvraag hebt ingediend , ontvang je van ons een een automatisch antwoord met registratienummer.
Een medewerker bekijkt de voorwaarden en mogelijkheden en beantwoordt je verzoek met meer informatie.
Let op! Voor vertrek binnen 24 uur neem je altijd direct contact op met de luchtvaartmaatschappij met wie je vliegt.
Belangrijke informatie
Heb je een ticket van een lowcost luchtvaartmaatschappij (ook prijsvechter genoemd)? Dan zijn wijzigingen via ons meestal niet toegestaan. Neem contact op met de desbetreffende luchtvaartmaatschappij omtrent de mogelijkheden.Wanneer jouw vlucht wordt uitgevoerd door een andere (partner) luchtvaartmaatschappij dan de luchtvaartmaatschappij waarvan je het ticket hebt( zgn. codeshare luchtvaartmaatschappijen), kunnen we helaas meestal ook geen wijzigingen doorvoeren.