Kan ik mijn boeking annuleren via MyTrips?
Ja, je kan een annuleringsverzoek indienen, behalve wanneer je een automatische melding te zien krijgt dat je ticket niet (gedeeltelijk) restitueerbaar is.
Wanneer je de basis of de verbeterde terugbetalingsvoorwaarden hebt toegevoegd aan je reservering en de reden van annulering valt onder de voorwaarden, dan wordt restitutie rechtstreeks via ons/onze partner met je afgehandeld. Bekijk de procedure onderaan deze pagina.
In alle andere gevallen stuur je ons een verzoek via Mytrips. Een medewerker bekijkt de voorwaarden en mogelijkheden en beantwoordt je verzoek met meer informatie.
Hoe kan ik annuleren via MyTrips?
- Selecteer de naam/ namen van de passagier(s) voor wie je de boeking wil annuleren
- Stuur je verzoek
- Je ontvangt een automatisch antwoord met registratienummer.
Belangrijk! Houd er rekening mee dat de meeste tickets niet restitueerbaar zijn volgens de voorwaarden van de luchtvaartmaatschappijen. Of je (gedeeltelijke)restitutie krijgt,hangt af van de ticketvoorwaarden. Wij annuleren je ticket(s) niet wanneer je geen (gedeeltelijke) restitutie ontvangt volgens de ticketvoorwaarden. Je behoudt de keuze om er alsnog gebruik van te maken of om te bekijken of je ticket(s) wellicht nog gewijzigd kunnen worden.
Basis en verbeterde terugbetalingsvoorwaarden
Heb je bij boeking de basis terugbetalingsvoorwaarden geselecteerd en valt jouw reden onder de gestelde voorwaarden?
In dat geval mag je tot 24 uur voor vertrek je vlucht via ons annuleren. Je ontvangt van ons de restitutie. Voor meer informatie klik hier.
Heb je bij boeking de verbeterde terugbetalingsvoorwaarden geselecteerd en valt jouw reden onder de gestelde voorwaarden?
Stuur dan je verzoek voor annuleringing via deze link ( tot 48 uur voor vertrek).
Heb je zelf een verzekering bij een andere verzekeringsmaatschappij afgesloten?
Ga naar de website va de verzekeringsmaatschappij om je claim in te dienen.