WTC.nl Klantenservice

Terug

Omboek garantie

De omboekgarantie houdt in dat je vóór vertrek van je reis je vluchten kunt wijzigen. Voor een bestemming binnen Europa kost de omboekgarantie 45 euro per persoon, voor bestemmingen buiten Europa kost dit 95 euro per persoon. Kies je ervoor om de omboekgarantie bij te boeken, dan zijn je vluchten voor vertrek altijd aan te passen, zelfs als je ticket niet wijzigbaar is.

De omboekgarantie kan alleen tijdens het boeken van je reis afgesloten worden. Daarna is het niet meer mogelijk om deze service toe te voegen.

Voor het wijzigen van je vliegticket neem je telefonisch contact op met ons customer experience center. Klik hier voor het telefoonnummer en de openingstijden.

Hieronder de  voorwaarden van de omboekgarantie op een rijtje:

* Wijzigen is alleen mogelijk vóór vertrek van de heenreis, buiten de check-in periode.

* Je kunt zowel de heen- als de terugreis wijzigen als je dit in één wijziging doorgeeft.
* Na vertrek van de heenreis is de omboekgarantie niet meer van toepassing

* De omboekgarantie is persoonlijk en niet overdraagbaar
* De route en de luchtvaartmaatschappij dienen gelijk te zijn aan je oorspronkelijke ticket

* De tariefklasse dient hetzelfde te zijn als in je oorspronkelijke ticket; is deze niet meer beschikbaar dan ontstaat er een tariefverschil. Door dit verschil bij te betalen kun je alsnog je boeking wijzigen.

* Na boeking is deze garantie niet meer af te sluiten
* Begin- en eindpunt van de reis zijn niet wijzigbaar
* Het wijzigen van de naam op je ticket is niet mogelijk
* De vluchtsegmenten moeten worden gebruikt in de volgorde waarin ze zijn geboekt
* Het omboeken van een vlucht naar een vlucht met een stop-over is niet toegestaan
* Je kunt de reis eenmalig wijzigen. Zodra de wijziging is doorgevoerd, worden de tickets definitief aangepast
* Is de omboekgarantie eenmaal afgesloten, dan wordt deze niet gerestitueerd wanneer jij of de luchtvaartmaatschappij je ticket annuleert. 
* Je bent zelf verantwoordelijk voor eventuele benodigde visa of andere reisdocumenten  indien de reisduur langer wordt (informatie hierover kun je vinden bij onze partner visa4all.nl)

* Bij het omboeken van de reis, moeten de tickets binnen een jaar vanaf het moment van boeken, worden gebruikt
* Heb je extra diensten aangeschaft (zoals stoelen of bagage) denk er dan aan dat je deze ook omboekt. Je kunt hiervoor contact opnemen met de luchtvaartmaatschappij waarmee je vliegt.

Geen antwoord op uw vraag?

Geen antwoord op je vraag?

Stel hieronder uw vraag en wij sturen binnen 48 uur een reactie. Vertrekt u binnen 1 week dan adviseren wij u telefonisch contact op te nemen i.p.v. te mailen.

 
 

Verplicht veld

Heeft u nog vragen?

Onze klantenservice staat 7 dagen per week voor u klaar. Bekijk onze openingstijden

WTC.nl FacebookWTC.nl TwitterWTC.nl e-mail
Openingstijden Callcenter: Telefoon:
Ma t/m vr: 09:00 tot 21:00 020 - 369 90 40 (NL)
Za: 10:00 tot 17:00 020 - 369 90 40 (NL)
Zo: 12:00 tot 17:00 Overige landen +31 20 369 90 40

Heeft u een vraag? Bekijk onze veelgestelde vragen.

Voor telefonische boekingen bel 020 - 369 90 40

Openingstijden Reiswinkel:
Ma t/m vr: 09:30 tot 18:00
Za: 10:00 tot 17:00
Zo: 12:00 tot 17:00