WTC.nl Klantenservice

Terug

Wat is een e-ticket

Een e-ticket is het elektronische alternatief voor een papieren ticket. Het e-ticket wordt opgeslagen in een database van de desbetreffende luchtvaartmaatschappij en kan te allen tijde worden opgeroepen.

Tegenwoordig ontvang je altijd een e-ticket, indien dit door omstandigheden niet mogelijk is, zullen wij je hiervan per e-mail op de hoogte stellen. Je ontvangt dan het papieren ticket ouderwets per post.

Met je e-ticket kunt je online inchecken bij de desbetreffende airline. Je ontvangt dan een digitale boardingpass waarmee je kunt reizen. Je kunt ook je e-ticket in je mailbox opslaan of uitprinten en meenemen naar de luchthaven samen met een geldig reisdocument. Op de airport ontvang je dan je boardingpass/ instapkaart waarmee je kunt reizen.

Vliegtickets worden binnen 24 uur na betaling door ons uitgegeven en verstuurd per e-mail.

Geen ticket ontvangen?
Via het tabje e-ticket rechts bovenaan in het menu van de website, kan je zelf je e-ticket downloaden. Of kijk in je Mijn WTC.nl voor je e-ticket.

Geen antwoord op uw vraag?

Geen antwoord op je vraag?

Stel hieronder uw vraag en wij sturen binnen 48 uur een reactie. Vertrekt u binnen 1 week dan adviseren wij u telefonisch contact op te nemen i.p.v. te mailen.

 
 

Verplicht veld

Heeft u nog vragen?

Onze klantenservice staat 7 dagen per week voor u klaar. Bekijk onze openingstijden

WTC.nl FacebookWTC.nl TwitterWTC.nl e-mail
Openingstijden Callcenter: Telefoon:
Ma t/m vr: 09:00 tot 21:00 020 - 369 90 40 (NL)
Za: 10:00 tot 17:00 020 - 369 90 40 (NL)
Zo: 12:00 tot 17:00 Overige landen +31 20 369 90 40

Heeft u een vraag? Bekijk onze veelgestelde vragen.

Voor telefonische boekingen bel 020 - 369 90 40

Openingstijden Reiswinkel:
Ma t/m vr: 09:30 tot 18:00
Za: 10:00 tot 17:00
Zo: 12:00 tot 17:00