WTC.nl Klantenservice

Terug

Staking of faillissement luchtvaartmaatschappij

Wat gebeurt er als de luchtvaartmaatschappij waarmee jij vliegt failliet gaat? Het verschilt per luchtvaartmaatschappij wat de procedures zijn. Je moet er rekening mee houden dat je het geld dat je voor de ticket hebt betaald niet terugkrijgt. Wil je dit risico niet lopen? Sluit dan een vliegticketverzekering af. Je bent er dan van verzekerd dat de kosten voor jouw ticket worden terugbetaald door verzekeringsmaatschappij Unigarant (tot een bedrag van € 1.500 per ticket).

 

Jouw boeking valt bij Vliegtickets.nl onder de voorwaarden bemiddelaar losse reisdiensten. Wat je dan van ons mag verwachten? Wanneer wij informatie ontvangen van de airline over het faillissement laten wij jou weten welke stappen je kan ondernemen. Dit doen we persoonlijk per e-mail en de informatie is ook terug te vinden op onze website. Wil je een nieuw ticket boeken? Dan helpen we je daar uiteraard ook graag bij. 

Geen antwoord op uw vraag?

Geen antwoord op je vraag?

Stel hieronder uw vraag en wij sturen binnen 48 uur een reactie. Vertrekt u binnen 1 week dan adviseren wij u telefonisch contact op te nemen i.p.v. te mailen.

 
 

Verplicht veld

Heeft u nog vragen?

Onze klantenservice staat 7 dagen per week voor u klaar. Bekijk onze openingstijden

WTC.nl FacebookWTC.nl TwitterWTC.nl e-mail
Openingstijden Callcenter: Telefoon:
Ma t/m vr: 09:00 tot 21:00 020 - 369 90 40 (NL)
Za: 10:00 tot 17:00 020 - 369 90 40 (NL)
Zo: 12:00 tot 17:00 Overige landen +31 20 369 90 40

Heeft u een vraag? Bekijk onze veelgestelde vragen.

Voor telefonische boekingen bel 020 - 369 90 40

Openingstijden Reiswinkel:
Ma t/m vr: 09:30 tot 18:00
Za: 10:00 tot 17:00
Zo: 12:00 tot 17:00