WTC.nl Klantenservice

Terug

Klachten

WTC.nl neemt jouw klacht serieus

WTC.nl hecht zeer veel waarde aan de tevredenheid van haar klanten. Heb je een opmerking, advies, compliment of onverhoopt een klacht? Laat het ons dan weten. Het service team van WTC.nl staat iedere dag voor je klaar om problemen naar tevredenheid op te lossen en deze bij jouw volgende reis via WTC.nl te voorkomen. Daarbij is jouw ervaring van groot belang voor het continu verbeteren van onze service.

Hoe kan ik een klacht indienen?
Mocht je, om welke reden dan ook, niet tevreden zijn met de dienstverlening van WTC.nl dan kun je een e-mail sturen met een korte beschrijving van de situatie. Vergeet niet om je boekingscode te vermelden.

Let op: Dien je een claim in bij ons, dan ontvangen we graag de originele betaalwijzen en/of overige relevante documenten. Zonder deze bewijsstukken kunnen we je niets vergoeden.

Binnen welke termijn moet ik een klacht in dienen?
Zorg ervoor dat je ons mailt binnen twee maanden nadat je klacht is ontstaan.

Wanneer krijg ik reactie op mijn klacht?
De afhandelingstermijn van een klacht is maximaal 1 maand.

Wat doe ik bij een klacht over een annulering of opgelopen vertraging?
Klachten m.b.t. compensatie bij instapweigering, vertraging of annulering van vluchten richt je rechtstreeks aan de betreffende luchtvaartmaatschappij. Laat je het liever aan de professionals over? Neem dan contact op met onze partner Green Claim B.V. Zij zijn gespecialiseerd in het claimen van compensatie conform EU Verordening 261/2004 en regelen het hele proces voor je tegen een vergoeding.

Wat doe ik bij een klacht over een luchtvaartmaatschappij, autoverhuurder of hotel?
Je neemt dan rechtstreeks contact op met de leverancier. Waarom? Omdat WTC.nl geen invloed heeft op de uitvoering van de dienst en hier ook niet aansprakelijk voor kan worden gesteld. Door rechtstreeks contact op te nemen met de leverancier blijven de lijnen kort. De contactgegevens vind je op de website van de betreffende leverancier. Kom je er niet uit, neem dan contact op met ons.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag via www.sgc.nl. Tevens kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform via http://ec.europa.eu/consumers/odr

Geen antwoord op uw vraag?

Geen antwoord op je vraag?

Stel hieronder uw vraag en wij sturen binnen 48 uur een reactie. Vertrekt u binnen 1 week dan adviseren wij u telefonisch contact op te nemen i.p.v. te mailen.

 
 

Verplicht veld

Heeft u nog vragen?

Onze klantenservice staat 7 dagen per week voor u klaar. Bekijk onze openingstijden

WTC.nl FacebookWTC.nl TwitterWTC.nl e-mail
Openingstijden Callcenter: Telefoon:
Ma t/m vr: 09:00 tot 21:00 020 - 369 90 40 (NL)
Za: 10:00 tot 17:00 020 - 369 90 40 (NL)
Zo: 12:00 tot 17:00 Overige landen +31 20 369 90 40

Heeft u een vraag? Bekijk onze veelgestelde vragen.

Voor telefonische boekingen bel 020 - 369 90 40

Openingstijden Reiswinkel:
Ma t/m vr: 09:30 tot 18:00
Za: 10:00 tot 17:00
Zo: 12:00 tot 17:00