WTC.nl Klantenservice

Terug

Klachten

WTC.nl neemt jouw klacht serieus

WTC.nl hecht zeer veel waarde aan de tevredenheid van haar klanten. Heb je een opmerking, advies, compliment of onverhoopt een klacht? Laat het ons dan weten. Het service team van WTC.nl staat iedere dag voor je klaar om problemen naar tevredenheid op te lossen en deze bij jouw volgende reis via WTC.nl te voorkomen. Daarbij is jouw ervaring van groot belang voor het continu verbeteren van onze service.

Hoe kan ik een klacht indienen?
Mocht je, om welke reden dan ook, niet tevreden zijn met de dienstverlening van WTC.nl dan kun je een e-mail sturen naar customercare@wtc.nl, met een uitgebreide beschrijving van de situatie. Daarbij vragen wij je nadrukkelijk het reserveringsnummer te vermelden.

Let op: bij schadeclaims dien je ons in het bezit te stellen van originele betaalwijzen en/of overige relevantie documenten. Zonder deze documentatie wordt er niets vergoed.

Binnen welke termijn dien ik een klacht in te dienen?
Een klacht dient binnen 1 maand na terugkomst te zijn ingediend.

Wanneer krijg ik reactie op mijn klacht?
De afhandelingstermijn van een klacht is 1 maand.

Wat doe ik bij een klacht over een annulering of opgelopen vertraging?
Klachten m.b.t. compensatie bij instapweigering, ongewenste omboekingen, vertraging of annulering van vluchten dien je rechtstreeks aan de betreffende luchtvaartmaatschappij te richten. Mocht je er zelf niet uitkomen met de luchtvaartmaatschappij dan kun je je wenden tot Green Claim B.V.

Wat doe ik bij een klacht over een luchtvaartmaatschappij?
Gezien WTC.nl niet aansprakelijk is voor de uitvoering van de vlucht en de geboden service van de luchtvaartmaatschappij, dien je de klacht rechtstreeks bij de betreffende luchtvaartmaatschappij in te dienen.

Wat doe ik bij een klacht over een hotel?
Indien je ontevreden bent over de dienstverlening van een hotel kunt je jouw klacht bij WTC.nl indienen. Wij zijn echter niet aansprakelijk voor de geboden diensten en services van het hotel, maar bemiddelen in de klachtafhandeling.

Wat doe ik bij een klacht m.b.t. auto- of camperhuur?
Mocht u om welke reden dan ook ontevreden zijn over de huurauto of camper, dan verzoeken wij je dit direct ter plaatste bij de verhuurmaatschappij te melden. Daarnaast ben je te allen tijden verplicht om de verhuurder, of bij autohuur de touroperator, (vermeld op uw voucher incl. telefoonnummer) op de hoogte te stellen van eventuele problemen en onduidelijkheden. Dit alles zodat er direct een passende oplossing gevonden kan worden.

Wat doe ik bij een klacht m.b.t. een zonvakantie?
Is jouw reis niet geheel naar wens verlopen, dan helpen wij je graag bij het vinden van een passende oplossing. Wij zijn hierin uiteraard wel afhankelijk van de touroperator.Hoe werkt het indienen van een klacht?

  1. Meld je klacht bij de reisleiding ter plaatse of de receptie van je accommodatie*
  2. Vraag om een klachtenrapport indien niet direct een oplossing wordt aangeboden
  3. Dien je klacht uiterlijk 4 weken na terugkomst per mail in bij de Touroperator of via zonvakantieklacht@wtc.nl


Indien je na terugkomst van de reis alsnog een klacht wilt indienen, dan kun je deze richten aan WTC.nl. Wij zijn echter niet aansprakelijk voor de geboden diensten en services van de verhuurmaatschappij, maar bemiddelen in de klachtafhandeling. Indien je online via WTC.nl een autoreservering heeft geplaatst is het mogelijk dat WTC.nl je voor de klachtenafhandeling doorverwijst naar de autoverhuurder. Het geschil kan alleen worden behandeld als een kopie van het lokale huurcontract en eventuele betalingsbewijzen zijn bijgesloten. Wel willen wij je erop attenderen dat ter plaatse afgesloten vrijwillige verzekeringen en acceptatie ter plaatse van een door de verhuurder aangeboden alternatief achteraf niet kunnen worden gereclameerd.

Geen antwoord op uw vraag?

Geen antwoord op je vraag?

Stel hieronder uw vraag en wij sturen binnen 48 uur een reactie. Vertrekt u binnen 1 week dan adviseren wij u telefonisch contact op te nemen i.p.v. te mailen.

 
 

Verplicht veld

Heeft u nog vragen?

Onze klantenservice staat 7 dagen per week voor u klaar. Bekijk onze openingstijden

WTC.nl FacebookWTC.nl TwitterWTC.nl e-mail
Openingstijden Callcenter: Telefoon:
Ma t/m vr: 09:00 tot 21:00 020 - 6261011 (NL)
Za: 10:00 tot 17:00 070 - 661671 (BE)
Zo: 12:00 tot 17:00 Overige landen +31 (0)20 616 10 11

Heeft u een vraag? Bekijk onze veelgestelde vragen.

Voor telefonische boekingen bel 020-6261011

Openingstijden Reiswinkel:
Ma t/m vr: 09:30 tot 18:00
Za: 10:00 tot 17:00
Zo: 12:00 tot 17:00