WTC.nl Klantenservice

Terug

Hoe laat moet ik aanwezig zijn op de luchthaven?

Hoe laat je aanwezig moet zijn op de luchthaven hangt af van een aantal facoren. De drukte op de airport is er daar één van. Op de website van Schiphol kun je goed zien hoe de verwachte drukte voor jouw reisdag er uit ziet.

Ook is het van belang of je naar een bestmming binnen of buiten Europa vliegt.
Wij raden het volgende aan:

Binnen Europa +/- 2 uur van te voren aanwezig op de luchthaven
Buiten Europa +/- 3 uur van te voren aanwezig op de luchthaven

Houd hierbij rekening met de drukte op Schiphol, in het verkeer, of in het openbaar vervoer. Ook wanneer je niet online hebt ingecheckt zul je meer tijd nodig hebben op de luchthaven. Wanneer je te laat aankomt op de luchthaven kan het voorkomen dat je niet meer wordt toegelaten op de vlucht en een nieuw ticket moet kopen.

Geen antwoord op uw vraag?

Geen antwoord op je vraag?

Stel hieronder uw vraag en wij sturen binnen 48 uur een reactie. Vertrekt u binnen 1 week dan adviseren wij u telefonisch contact op te nemen i.p.v. te mailen.

 
 

Verplicht veld

Heeft u nog vragen?

Onze klantenservice staat 7 dagen per week voor u klaar. Bekijk onze openingstijden

WTC.nl FacebookWTC.nl TwitterWTC.nl e-mail
Openingstijden Callcenter: Telefoon:
Ma t/m vr: 09:00 tot 21:00 020 - 369 90 40 (NL)
Za: 10:00 tot 17:00 020 - 369 90 40 (NL)
Zo: 12:00 tot 17:00 Overige landen +31 20 369 90 40

Heeft u een vraag? Bekijk onze veelgestelde vragen.

Voor telefonische boekingen bel 020 - 369 90 40

Openingstijden Reiswinkel:
Ma t/m vr: 09:30 tot 18:00
Za: 10:00 tot 17:00
Zo: 12:00 tot 17:00